Innkalling og sakliste vert godkjent med følgjande endring:
011/22 vert trekt frå sakslisten. Når saka kjem tilbake til utvalet vert det synfaring i saka før det møte.
Kjellaug Hartveit, SP, har eit spørsmål til slutten av møte om hjorteforvaltningen.
Øyvind Litland, AP, har 3 spørsmål/saker til slutten av møe om deponi, deponi i Haus, reguleringsplan i Haus på Hetlevikhuset.
Alf Terje Mortensen, FRP, har eit spørsmål til slutten av møte om hjort. Ønskjer også å melde inn ein sak til slutten av møte på endring av forskrift om minstearel av hjort til høyring.
-----------------------------------
Leiar for teknisk forvaltning og sekretær for utvalet informerte om at sak 011/22 er hamna på saksliste ved ein teknisk feil og ber om at denne saka vert trekt. Saka skal handsamast i Plan- og kommunalteknisk utval, men saka er ikkje klar endå etter at saka var i heradsstyret 08.12.2021.
Utvalsleiar gjorde slikt framlegg: 011/22 vert trekt frå sakslisten.
Alf Terje Mortensen, FRP, gjorde slikt tilleggsframlegg: Når saka kjem tilbake til utvalet vert det synfaring i saka før det møte.
AVRØYSTING:
Utvalsleiar sitt framlegg: Samrøystes vedteke
Alf Terje Mortensen, FRP, sitt tilleggsframlegg: Samrøystes vedteke
-----------------------------------------
Det var elles ikkje merknader til innkalling og saksliste
Møteprotokoll frå 15.12.2021 vert godkjend.
Det var ingen merknader til møtebok.
Melding om delegerte vedtak vert teken til vitande.
Det var ingen merknader til dei delegerte sakene.
Osterøy kommune opprettheld sitt vedtak i delegert sak 271/21. Klagen vert send til Statsforvaltaren i Vestland for avgjerd.
Alf Terje Mortensen, FRP, gjorde slikt framlegg:
"Saka vert sendt i retur for ny handsaming og vurdering etter nytt traseframlegg som synt på kart datert 5.11.21.Saka kjem attende til utvalet snarast råd.
Det føreligg nytt kart som går i ny trase frå om lag P350 og vidare over mot 29/3 og vidare mot 29/6.
Frå om lag P900 er den innatt på tidlegare omsøkte trase .
Endringa er difor på ein mindre del av tiltaket, og traseendringa er utelukkande gjort for å imøtekomme omsynet til kulturminne."
AVRØYSTING:
Rådmannen sitt framlegg: 3 røyster (1H, 1KRF, 1SP)
Alf Terje Mortensen, FRP, sitt framlegg: 2 røyster (1AP, 1FRP)
Planutvalet ønskjer eit ekstraordinært møte for handsaming av planprogrammet 4.5.22 kl 0900.
Utvalet støttar forslaget til tematisk fokusering av planprogrammet, og bed vidare om følgjande endringar i utkastet til planprogrammet for rulleringa av kommuneplanen sin arealdel:
Det må vera fullt høve til arealinnspel også ved høyringa av sjølve planen, ikkje berre planprogrammet.
Parti som ikkje fast har representantar i planutvalet vert inviterte til å nominera ein representant kvar til arbeidet med KPA-rulleringa.
I pkt. 7.1 bør krava til arealinnspel vesentleg forenklast og avgrensast til det som er rimeleg. Planavdelinga vert beden om å reformulera punktet slik at ein både opnar for alle gode innspel, men samstundes konsentrerer sakshandsaminga om dei som er, eller kan vera, aktuelle innanfor planprogrammet.
Det bør lagast ein særskilt plan for høgt engasjement og medverknad i høyringsrunden, inkludert alle relevante sosiale mediaplattformer (Facebook, Instagram, nett osv.)
Ein bør søkja å få samsvarande arealføremål for eksisterande bustadar så langt det er tenleg.
Saka vert flytta til seinare i møte slik at kommunalsjef for samfunnsuvikling kunne vere tilstades for spørsmål.
------------------------------------------
Leiar for utvalet gjorde slikt framlegg:
"Planutvalet ønskjer eit ekstraordinært møte for handsaming av planprogrammet 4.5.22 kl 0900.
Utvalet støttar forslaget til tematisk fokusering av planprogrammet, og bed vidare om følgjande endringar i utkastet til planprogrammet for rulleringa av kommuneplanen sin arealdel:
Det må vera fullt høve til arealinnspel også ved høyringa av sjølve planen, ikkje berre planprogrammet.
Parti som ikkje fast har representantar i planutvalet vert inviterte til å nominera ein representant kvar til arbeidet med KPA-rulleringa.
I pkt. 7.1 bør krava til arealinnspel vesentleg forenklast og avgrensast til det som er rimeleg. Planavdelinga vert beden om å reformulera punktet slik at ein både opnar for alle gode innspel, men samstundes konsentrerer sakshandsaminga om dei som er, eller kan vera, aktuelle innanfor planprogrammet.
Det bør lagast ein særskilt plan for høgt engasjement og medverknad i høyringsrunden, inkludert alle relevante sosiale mediaplattformer (Facebook, Instagram, nett osv.)
Ein bør søkja å få samsvarande arealføremål for eksisterande bustadar så langt det er tenleg."
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Kommunen gjev dispensasjon frå reguleringskravet i kommuneplanføresegn punkt 1.2, jf. plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-9 nr. 1, til oppretting av nye bustadtomter frå gnr. 145 bnr. 136, jf. plan- og bygningslova § 19-2, på fylgjande vilkår:
Det skal opprettast to nye grunneigedomar slik at eigedomen gnr. 145 bnr. 136 til saman vert delt i tre bustadtomter. Plassering av nye tomtegrenser skal vere føremålstenleg og kan justerast i samband med oppmåling.
Veg, vass- og avlaupsanlegg og trafikksikker tilkomst for køyrande og mjuke trafikantar skal vere dokumentert ferdigstilt før det vert gjeve løyve til oppføring av nye bustader på gnr. 145 bnr. 136 og nye frådelte tomter, jf. kommuneplanføresegn punkt 1.4.
Ved oppføring av nye bustader skal det leggjast vekt på god landskapstilpassing, jf. kommuneplanføresegn punkt 1.14.
Gode avkøyrsler/kryss med fortau/gang- og sykkelveg skal vere opparbeidd og godkjend før det vert gjeve løyve til oppføring av nye bustader på gnr. 145 bnr. 136 og frådelte tomter, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.2.
Det skal etablerast felles leikeplass for bustadområdet, og leikeplassen skal vere opparbeidd og ferdigstilt før det kan gjevast bruksløyve for nye bustader på gnr. 145 bnr. 136 og frådelte tomter, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.3.
Tilkomstvegar mellom bustader og leikeplassar skal vere trafikksikre og universelt utforma, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.4.
Leikearealet skal vere stort nok og eigna for leik og opphald heile året. Det skal kunne nyttast av ulike aldersgrupper og sikre samhandling mellom barn, unge og vaksne. Området skal vera sikra og skjerma mot støy, ureining, trafikkfare og anna helsefare, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.5.
Det skal setjast av minimum 50 m² leikeareal per bustadeining i område for frittliggjande bustader, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.6.
Det skal vere 2 biloppstillingsplassar per bueining og bilar må kunne snu på eigen grunn, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.7.
Hovudmøneretninga for nye bustader skal vere tilpassa terrenget, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.8.
I skrått terreng skal bustad ha underetasje eller avtrappast med fleire plan for å tilpassast terrenget, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.9.
Minste uteopphaldsareal (MUA) skal vere 50 m² per bueining, jf. kommuneplanføresegn punkt 2.11.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett når det vert stilt krav i samsvar med gjeldande kommuneplanføresegner. Etter ei samla vurdering er dermed fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene.
Ut frå desse krava er det i tillegg føremålstenleg å gje dispensasjon til tiltaket.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Kommunen gjev løyve til riving av sefrak-registrert våningshus på gnr. 14 bnr. 9, jf. plan- og bygningslova §§ 20-1, 20-2 og 20-3, på følgjande vilkår:
Tiltaket gjeld hus med bygningsnummer 175895418, jf. plan- og bygningslova § 29-4, jf. forskrift om byggesak § 6-3.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Kommunen gjev dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 5, bokstav a, til oppføring av fritidsbustad på gnr. 118 bnr. 87, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett. Etter ei samla vurdering er fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene. Det er i tillegg føremålstenleg å gje dispensasjon til tiltaket.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Kommunen sitt vedtak av 08/11/2021 saknr.353/21 vert oppretthalde. Klagen vert ikkje teke til fylgje. Saka vert send til Statsforvaltaren i Vestland for vidare handsaming, jf. plan- og bygningslova § 1-9, jf. forvaltningslova § 33.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Kommunen sitt vedtak av 18.11.2021 saknr. 386/21 vert oppretthalde. Klagen vert ikkje teke til fylgje. Saka vert send til Statsforvaltaren i Vestland for vidare handsaming, jf. plan- og bygningslova § 1-9, jf. forvaltningslova § 33.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Saka vert trekt frå sakslisten. Når saka kjem tilbake til utvalet vert det synfaring i saka før det møte.
Utbyggingsavtale for realisering av reguleringsplan for Rundhovde bustadområde Plan nr. : 1253 2015005, som er underteikna av utbyggar Rønhovde Eiendom AS, org. nr. 997583280, vert lagt ut til høyring.
Utlegging til høyring skjer i medhald av plan- og bygningslova § 17-4.
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
Det vert vedteke å senda revidert forskrift FOR-2009-05-27-1081 ut på ny høyring for å leggja til rette for å oppnå ei auka avskyting for å redusere hjortebestanden som påpeika frå fleire hald, mellom anna NINA rapporten, og sterke ynskje frå Bondelaget med fleire.
Det vert føreslege å endre forskrifta der minstearealet som skissert i gjeldande forskrift vert betydeleg redusert for å sikre ei større avskyting. Sonestruktur vert og vurdert redusert til færre soner.
Administrasjonen får fullmakt til å utarbeida og senda på høyring forslag til revidert forskrift
Kjellaug Hartveit, SP, har fått eit spørsmål om dato for felling - om det er søknadsfrist for skadeløyve for hjort.
Leiar for teknisk forvaltning ga slikt svar: Dette er det ikkje nokon tidsfrist på. Slike søknadar vert handsama fortløypande gjennom året.
Kjellaug Hartveit, SP, spurde om hjorteforvaltningen kjem opp som sak til utvalet snart.
Leiar for teknisk forvaltning ga slikt svar: administrasjonen er fornøyd med rapporten som er kome (NINA-rapporten) og som utvalet har fått tilsendt. For å lage hjorteforvaltningsplanen så må kommunen få inn ein del informasjon frå aktørene og valdene. Jegerne har frist for å levere sine resultater 14 dagar etter jakt og kommunen må ofte purre. Kommunen har igjen frist for levering til register 31.01. Etter dette må ein gjennom dataene og bearbeide/lage statistikk, som igjen kan gi oss ein kunnskapsbassert plan. For meir informasjon kan ein sjå årsjhulet som står i rettleiaren, som kommunen følgjer. I tillegg til dette så må kommunen disponere tida og gjere prioriteringar i alt anna forefallende arbeidet som til einkvar tid kjem. Alt dette er moment som diverre gjer at det tek tid å få på plass ein hjorteforvaltningsplan, men kommunen skal gjere sitt beste for å få på plass planen så snart det lar seg gjere og forhåpentligvis i god tid før kommande jakt-sesong.
Alf Terje Mortensen, gjorde slikt framlegg:
"
Det vert føreslege å endre forskrifta der minstearealet som skissert i gjeldande forskrift vert betydeleg redusert for å sikre ei større avskyting. Sonestruktur vert og vurdert redusert til færre soner.
Administrasjonen får fullmakt til å utarbeida og senda på høyring forslag til revidert forskrift"
AVRØYSTING:
Samrøystes vedteke
--------------------------------------------------
Øyvind Litand,AP, hadde slikt spørsmål: Det er i dag gitt løyve for tilrettelegging av landbruksareal i solbjørgdalen 31/5 - er landbruksarealet som er brukt i tråd med løyvet/vedtaket som er gitt pr i dag?
Leiar for teknisk forvaltning hadde ikkje noko svar og må kome tilbake til dette.
Øyvind Litland, AP, hadde ein oppmoding som gjeldt dumping av hageavfall og avfall generelt på diverse område og spesielt i Haus. Er det mogeleg å settje opp skilt om forbod mot dumping av avfall på desse plassane?
Øyvind Litland, AP, reguleringsplan - hetlevikhuset - kan administrasjonen sei noko om dette?
Kommunalsjef for samfunnsutvikling svarte slik: Når det gjeldt reguleringsplanen, så kjem det opp til handsama i neste PT-utval, mars 2022.
Når det gjelder hetlevikhuset, så er det ein person som har fått mellombels løyve til å bruke huset som kontor enn så lenge kommunen ikkje gjer noko der. Dette vil ikkje koste kommunen noko.
-----------------------------------------
Kommunalsjef for samfunnsutvikling gav status på saker som utvalet tidlegare har hatt oppe:
- Det er ikkje gitt tillattelse til aktør som ønskja å settje opp antenne/mast på Haus skule.
- Kommunalsjefen har prøvd å få statsforvaltaren på synfaring i saka om forvaltning av loneelva og elvemusling. Dette vert sendt for flere veker sidan, og ein har endå ikkje fått svar på denne e-posten.
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Aksel Mjøs | Høgre | Utvalsleiar | aksel@mjos.no |
Øyvind Litland | Arbeidarpartiet | Nestleiar | oyvind.litland47@gmail.com |
Alf Terje Mortensen | Framstegspartiet | Medlem | alftmo@gmail.com |
Kjellaug Hartveit | Senterpartiet | Medlem | kjellaug.hartveit@gmail.com |
Kari Laurhammer Mjøs | Kristeleg Folkeparti | Varamedlem | kari@mjos.no |
Marit Adelsten Jensen (Ikke møtt) | Miljøpartiet Dei Grøne | Medlem | marit.adelsten.jensen@muho.no |