Dette er eit dokument som vart sendt frå ein sakshandsamar i kommunen. Dersom dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkjene nedst på sida.
 
Clear
     
 

Utgåande dokument

Utgåande dokument 2018000155
DokumentID: 18/155 - Byggesak - Gbnr 25/97 - Haugland - bruksendring - ny tid for synfaring og oversending av saksdokumenter
ArkivsakID: 15/91 - Gbnr 25/97 Haugland - bruksendring
Journaldato: 04.01.2018
Brevdato: 03.01.2018
Dokumentansvarleg: Silje Haukedal
Heimel: Offl. § 24 andre ledd andre punktum

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 24 andre ledd andre punktum), difor visast ingen tekst

Kontaktinformasjon om tenesta

Radøy kommune
Radøyvegen 1690
5936 Manger
Telefon: 56349000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS