Utvalg: | Hovudutval for plan, landbruk og teknisk |
---|---|
Dato: | 15.04.2015 09:00 |
Møtested: | Kommunestyresalen |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: |
Delegerte saker vert tekne til orientering
Hovudutvalet tek delegerte saker til orientering,
Hovudutval for plan, landbruk og teknisk vil koma med følgjande uttale:
Området er i kommuneplanen sett av til næringsføremål, men hovudutval for plan, landbruk og teknisk er positive til at andre byggjeføremål kan vurderast.
Omkringliggande areal på Hella framstår som eitt bustadområde og ein planprosess vil avgjera om området er eigna for heilårsbusetnad.
Hovudutvalet drøfta saka og ser at det kan vera ynskjeleg åendra arealbrukering til bustad, men ein planprosess må syna om endring av arealbruk er tenleg. Hovudutvalet presiserte at det er ynskjeleg at de.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Klagen vert delvis tatt til følgje og vedtak i sak 092/14 vert gjort om. Nytt vedtak i saka:
Det vert gjeve dispensasjon frå arealføremål LNF og byggeforbod i strandsone for oppføring av anneks/tilbygg til eksisterande fritidsbustad på følgjande vilkår:
Anneks/tilbygget skal plasserast samanhengande med/tett inn til eksisterande fritidsbustad, utan terrasse i mellom.
Annekset/tilbygget skal tilpassast terrenget, og om mogleg saksast i horisontal- og vertikalplanet. Det skal ikkje ha ein høgdeverknad frå sjø på to etasjar.
Tilbygget skal ha ei tradisjonell utforming som harmonerer med bygde og naturgitte omgjevnader.
Eigedomen skal etter utbygging ha ei utnytting på maks 150 kvm BRA og BYA inkludert parkering.
Eigedomen skal ha lovleg avløp.
Ulovleg utført veg skal førast tilbake eller søkjast om.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksframstillinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33(2) jf. plan- og bygningslova §§ 11-6, 1-8 og § 19-2, samt naturmangfaldslova §§ 8-12.
Vedtak i saka vert sendt Fylkesmannen i Hordaland for klagevurdering og Hordaland Fylkeskommune for vurdering etter kulturminnelova.
Klagehandsaminga har ført til nytt vedtak i saka med klagerett for søkjar. Klagesaka vert ikkje sendt fylkesmannen i Hordaland for endeleg avgjerd.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Hovudutval for plan, landbruk og teknisk gjev følgjande uttale:
Framlegg til arealbruksendring er ikkje i tråd med arealføremål satt i kommuneplanen og hovudutval for plan, landbruk og teknisk vil rå i frå at det vert starta privat reguleringsarbeid for å leggje til rette for fritidsbustader på Boga.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Det vert gjeve dispensasjon frå byggeforbod i strandsone for oppføring av nytt våningshus på garden på følgjande vilkår:
Eksisterande våningshus skal rivast.
Byggegrense mot vest skal liggje i skjeringa påvollenca 22 meter fråstrandlina, jf. foto. Byggegrense mot sør skal følgje eksisterande grunnmur. Auke i grunnflate i høve eksisterande bustad skal skje mot nord. Det kan ikkje etablerast tiltak utanfor byggegrensa.
3. Det måleggjast fram dokumentasjon for vegrett i privat veg.
4. Eksisterande tilkomstveg må oppgraderast for åstetta krav til beredskap.
5. Det må søkjast om tilkopling til offentleg vassverk.
6. Det må søutsleppsløyve.
7. Det må leggjast fram dokumentasjon for rett til å kopla seg på privat vassleidning og
til å føra leidningar over annan eigedom.
8. Det kan førast opp våningshus i 1 ½ høgde, referert til teikningar presentert i mø
Planeringshøte + 15 og mønehøgde er maks kote + 22.
9. Bygningsstyresmakta skal godkjenne endeleg plassering, høgdeplassering og
utforming i samband med søknad om løyve til tiltak. Bygningsstyresmakta kan avslå
søknad om løk omsyn til fjern- og
gdeverknad og visuelle kvalitetar.
10. Tiltaket skal utførast med minst mogleg terrenginngrep, og høkal ikkje gjerast terrenginngrep utanfor
byggegrense mot sjø. Terreng skal takast i vare som naturområ
11. Bygningen får status som våningshus og bruk av eigedomen skal vere i samsvar med
arealføremå
12. Føresegner i Kommuneplan for Radø
Grunngjevinga går fram av saksframstillinga.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 1-8, jf. § 19-2, samt naturmangfaldslova §§8-12.
Hovudutvalet var på synfaring i saka.
Det vart sett fram følgjande fellesframlegg i møtet:
Det vert gjeve dispensasjon frå byggeforbod i strandsone for oppføring av nytt våningshus på garden på følgjande vilkår:
Eksisterande våningshus skal rivast.
Byggegrense mot vest skal liggja i skjeringa påvollenca 22 meter fråstrandlina, jf. foto. Byggegrense mot sør skal følgja eksisterande grunnmur. Auke i grunnflate i høve eksisterande bustad skal skje mot nord. Det kan ikkje etablerast tiltak utanfor byggegrensa.
3. Det måleggjast fram dokumentasjon for vegrett i privat veg.
4. Eksisterande tilkomstveg må oppgraderast for åstettakrav til beredskap.
5. Det må søkjast om tilkopling til offentleg vassverk.
6. Det må søkjast omutsleppsløyve.
7. Det må leggjast fram dokumentasjon for rett til å koplag
til å føra leidningar over annan eigedom.
8. Det kan førast opp våningshus i 1 ½ høgde, referert til teikningar presentert i møte.
Planeringshøgde er maks kote + 15 og mønehøgde er maks kote + 22.
9. Bygningsstyresmakta skal godkjenna endeleg plassering, høgdeplassering og
utforming i samband med søknad om løyve til tiltak. Bygningsstyresmakta kan avslå
søknad om løyve til tiltak som ikkje i tilstrekkeleg grad tek omsyn til fjern- og
nærverknad av bygningen, terrengtilpassing, kringliggjande naturlege og bygde
omgjevnader, høgdeverknad og visuelle kvalitetar.
10. Tiltaket skal utførast med minst mogleg terrenginngrep, og høge murar og
skjeringar tillatast ikkje. Det skal ikkje gjerast terrenginngrep utanfor
byggegrense mot sjø. Terreng skal takast i vare som naturområde.
11. Bygningen får status som våningshus og bruk av eigedomen skal vera i samsvar med arealføremålet LNF.
12. Føresegner i Kommuneplan for Radøy kommune gjeld.
Grunngjevinga går fram av saksframstillinga.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 1-8, jf. § 19-2, samt naturmangfaldslova §§8-12.
Hovudutvalet vedtok samrøystes framlegg sett fram i møtet.
Saka vert lagt fram for kommunestyret for vedtak om 1. gongs høyring og offentleg ettersyn.Grunngjeving for vedtaket er at plansaka er fremja delvis i strid med overordna plan. Hovudutvalet meiner det må vera opp til kommunestyret å ta prinsipielt standpunkt til spørsmålet om arealføremålet næring i overordna plan skal frvikast og området opnast for private fritidsbustader.
Hovudutvalet drøfta det reviderte planframlegget i møtet og konkluderte med at forslagsstillar ikkje hadde tatt dei signala som hovudutvalet gav i vedtak av 03.09.14. Det reviderte planframleggjet legg opp til sal av private fritidsbustader, med moglegheit for, men ikkje krav om utleige. Det er hovudutvalet si vurdering at utan utleigekrav vert området reelt sett endra frå eit næingsområde til eit privat hytteområde. Hovudutvalet viste til at det er knapt med næringsområde i kommunen, og at det ikkje er ynskjeleg å endra eigedomar med arealføremål næringsområdetil andre formåprinsipielt spørsmål som det er naturleg at kommunestyret tek stilling til.
Det vart lagt fram følgjande fellesframlegg i møtet:
Saka vert lagt fram for kommunestyret for vedtak om 1. gongs høyring og offentleg ettersyn.
Grunngjeving for vedtaket er at plansaka er fremja delvis i strid med overordna plan. Hovudutvalet meiner det må vera opp til kommunestyret å ta prinsipielt standpunkt til spørsmålet om arealføremålet næring i overordna plan skal fråvikast og området opnast for private fritidsbustader.
Hovudutvalet vedtok samrøystes framlegg sett fram i møtet.
Framlegg til reguleringsplan for Snekkevika hyttefelt, plan id. 12602011000500, vert ikkje godkjent.
Grunngjeving for vedtaket er at hytteområdet ikkje har tenleg tilkomst. Tilkomstveg ligg i LNF-område og er i strid med arealføremål i overordna plan. Innspel i høyringsrunden viser ogsåat plassering av tilkomstveg kan koma i konflikt med bruken av naustområdet og at det vil vera fare for uønska hendingar med gjennomgangstrafikk i naustområdet.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova §12-12.
Hovudutvalet var på synfaring i saka.
I møtet vart det sett fram følgjande fellesforslag:
Framlegg til reguleringsplan for Snekkevika hyttefelt, plan id. 12602011000500, vert ikkje godkjent.
Grunngjeving for vedtaket er at hytteområtenleg tilkomst. Tilkomstveg ligg i LNF-område og er i strid med arealføremål i overordna plan. Innspel i høyringsrunden viser også at plassering av tilkomstveg kan koma i konflikt med bruken av naustområdet og at det vil vera fare for uønska hendingar med gjennomgangstrafikk i naustområ
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova §12-12.
Hovudutvalet vedtok samrøystes fellesframlegg sett fram i møtet.
Klagen vert ikkje teke til følgje. Vedtak i sak 005/2015 vert stadfesta.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33(2), jf. pbl. §§ 1-8, 11-6 og 19-2.
Klagen vert sendt Fylkesmannen i Hordaland for endeleg avgjerd.
Hovudutvalet vedtok rådmannen si tilråding med 6 røyster mot 1 (Trond Morten Marøy, Frp).
Saka vert utsett.
Hovudutvalet ynskjer at administrasjonen går i dialog med søkjar om bruk av eigedomen skal vera fritidsbustad eller bustad (sekundærbustad), og at søkjar vert orientert om konsekvensane for framtidig bruk som bustad ved ei bruksendring til fritidsbustad.
Det kom framlegg om å utsetja saka.
Hovudutvalet vedtok samrøystes framlegg om å utsetja saka.
Saka vert utsett.
Det kom framlegg om å utsetja saka for synfaring og innhenting av førehandsuttale frå kommunal vegstyresmakt.
Hovudutvalet vedtok samrøystes å utsetja saka.
Klagen vert ikkje teke til følgje. Vedtak i sak 102/2014 vert stadfesta og presisert som følgjer:
«Det vert gjeve dispensasjon frå arealføremål LNF og byggeforbod i strandsone for terrenginngrep i form av å fjerna lause steinmassar som truar fritidsbustaden på følgjande vilkår:
Terrenginngrepet skal begrensast til eit minimum av det som er naudsynt for å sikra fritidsbustaden.
Det skal utførast maskinelt arbeid og sprenging, og må søkjast om løyve til tiltak med krav til ansvarsrett.
Sår i landskapet skal så langt råd førast attende til naturleg og opphavleg stand. Terreng som fjernast for tilkomst skal førast attende.
Området kan ikkje planerast og takast i bruk til anna føremål når sikringsarbeidet er ferdigstilt.
Det vert ikkje gjeve dispensasjon for terrenginngrep for å gje tilkomst for anleggsmaskiner.
Grunngjevinga for vedtaket er at sikring av lausmasser etter hovudutvalet si vurdering kan gjerast utan tilkomst for store anleggsmaskiner. Inngrepet i strandsone for å gje tilkomst for anleggsmaskiner er for stort i høve det sikringsarbeidet som skal utførast. Omsynet bak regelverket vert vesentleg sett til side, og ulempene ved å gje dispensasjon vert større enn fordelane etter ei samla og konkret vurdering.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 19-2, jf. § 11-6 og 1-8.»
Grunngjeveing for vedtaket er at det påsynfaring kom fram at vedtak i sak 102/2014vil gje grunnlag for det tiltaket søkjar skal utføra.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33(2), jf. plan- og bygningslova §§11-6, 1-8 og 19-2.
Hovudutvalet legg til grunn at klagar er samd i avgjerda og klagen vert ikkje sendt Fylkesmannen i Hordaland for endeleg avgjerd.
Hovudutvalet var på synfaring i saka.
r-aust for fritidsbustaden (aust for levegg) gje tilkomst for anleggsmaskiner. Entreprenør Bjørn Dale var til stades på synfaringa og opplyste at anleggsmaskiner vil kunne få tilkomst utan varige terrenginngrep. Terreng som vert fjerna mellombels vil kunne fø
Terreng skal fjernast vest for levegg og i samsvar med rød line vist på vedlagt foto. Om det under arbeidet viser seg at fjellet bak «slipper» måarbeidet stoggast inn til vidare arbeid er avklart med kommunen.
Det vart sett fram følgjande framlegg:
Klagen vert ikkje teke til føpresisert som følgjer:
«Det vert gjeve dispensasjon frå arealføremål LNF og byggeforbod i strandsone for terrenginngrep i form av å fjerna lause steinmassar som truar fritidsbustaden på følgjande vilkår:
Terrenginngrepet skal begrensast til eit minimum av det som er naudsynt for å sikra fritidsbustaden.
Det skal utførast maskinelt arbeid og sprenging, og må søkjast om løyve til tiltak med krav til ansvarsrett.
Sår i landskapet skal så langt råd førast attende til naturleg og opphavleg stand. Terreng som fjernast for tilkomst skal førast attende.
Området kan ikkje planerast og takast i bruk til anna føremål når sikringsarbeidet er ferdigstilt.
Det vert ikkje gjeve dispensasjon for terrenginngrep for å gje tilkomst for anleggsmaskiner.
Grunngjevinga for vedtaket er at sikring av lausmasser etter hovudutvalet si vurdering kan gjerast utan tilkomst for store anleggsmaskiner. Inngrepet i strandsone for å gje tilkomst for anleggsmaskiner er for stort i høve det sikringsarbeidet som skal utførast. Omsynet bak regelverket vert vesentleg sett til side, og ulempene ved å gje dispensasjon vert større enn fordelane etter ei samla og konkret vurdering.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 19-2, jf. § 11-6 og 1-8.»
Grunngjeveing for vedtaket er at det påsynfaring kom fram at vedtak i sak 102/2014vil gje grunnlag for det tiltaket søkjar skal utføra.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33(2), jf. plan- og bygningslova §§11-6, 1-8 og 19-2.
Hovudutvalet legg til grunn at klagar er samd i avgjerda og klagen vert ikkje sendt Fylkesmannen i Hordaland for endeleg avgjerd.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak av 04.02.15 vert stadfesta.
Grunngjevinga går fram av saksframstillinga
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33(2), jf. plan- og bygningslova §§ 11-6, 1-8 og 19-2.
Klagen vert sendt Fylkesmannen i Hordaland for endeleg avgjerd.
Hovudutvalet drøfta saka og vil tilføra at vågen er smal og at området på motsett sida av vågen har arealføremål småbåthamn i kommuneplan for Radøi området måsikrast gjennom ein heilskapleg planprosess.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Radøy kommune gir ikkje søkjar samtykke til deling av tomt stor 1800 kvm med våningshus og garasje på gnr/bnr 20/1 Utsylta jfr Jordlova §§ 12.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Detvert gjeve dispensasjon til frådeling av eigedom for heilårsbustad som omsøkt på følgande vilkår:
Eigedomen får gjerdeplikt.
Det må leggjast frem for tinglysing rett til å føre fram leidningsnett for vatn og avløp.
Det måleggjast frem for tingslysing rett til å nytte eksisterande veg og rett til å føre fram veg til eigedomen.
Eigedomen skal ha tilkomst via eksisterande veg.
Det må søkjast om utsleppsløyve etter forureiningslova.
Det må søkjast om tilkobling til kommunalt vassverk.
Bustad påeigedomen skalikkje plasserast på den høgaste høgda i terrenget. Byggehøgde (topp møne) skal ikkje vere høgare enn høgda nord for eigedomen.
Føresegner i Kommuneplan for Radøy kommune 2011-23 skal følgjast.
Grunngjevinga for vedtaket er at det er dårleg landbruksjord og at omsynet til landbruk og friluftsliv ikkje vert vesentleg sett til side. Omsynet til landskapet vert tilsidesett, men ulempene vert dempa ved at det er satt vilkår om plassering og høgde. Fordelane ved å få tilflytting av yngre folk til bygda er etter hovudutvalet sin vurdering klårt større enn ulempene for landskapet og landbruket i området.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 11-6, jf. §19-2.
Det vart sett fram følgjande framlegg i møtet:
Detr:
Eigedomen får gjerdeplikt.
Det må leggjast frem for tinglysing rett til å føre fram leidningsnett for vatn og avløp.
Det måleggjast frem for tingslysing rett til å nytte eksisterande veg og rett til å føre fram veg til eigedomen.
Eigedomen skal ha tilkomst via eksisterande veg.
Det må søkjast om utsleppsløyve etter forureiningslova.
Det må søkjast om tilkobling til kommunalt vassverk.
Bustad påeigedomen skalikkje plasserast på den høgaste høgda i terrenget. Byggehøgde (topp møne) skal ikkje vere høgare enn høgda nord for eigedomen.
Føresegner i Kommuneplan for Radøy kommune 2011-23 skal følgjast.
Grunngjevinga for vedtaket er at det er dårleg landbruksjord og at omsynet til landbruk og friluftsliv ikkje vert vesentleg sett til side. Omsynet til landskapet vert tilsidesett, men ulempene vert dempa ved at det er satt vilkår om plassering og høgde. Fordelane ved å få tilflytting av yngre folk til bygda er etter hovudutvalet sin vurdering klårt større enn ulempene for landskapet og landbruket i området.
Heimel for vedtaket er plan- og bygningslova § 11-6, jf. §19-2.
Hovudutvalet vedtok samrøystes framlegg sett fram i møtet.
Det vert gjeve dispensasjon og løyve til deling av gbnr 69/24 som vist med grøn farge og deling av 69/30, 31 som vist med rosa skravur på kart mottatt 19.01.15 på følgjande vilkår:
Det frådelte arealet skal vere tilleggsareal til og samanføyast med eigedom med gbnr 69/8.
Resterealet frå gbnr 69/30, 31 skal samaføyast med gbnr 69/24.
Grunngjeving av vedtaket er at dei omsyna som ligg bak bygge- og deleforbodet ikkje vert vesentleg tilsidesett, og at fordelane ved å gje dispensasjon vert klårt større enn ulempene, etter ei samla vurdering.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 20-1m (deling) og § 19-2 jf. § 11-6 (disp frå kommuneplan), § 1-8 (disp frå forbod mot tiltak i strandsona) og naturmangfaldslova §§ 8-12.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Hordaland for klagevurdering.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Det vert gjeve dispensasjon og løyve til deling av gnr 16 bnr 20 som omsøkt, jfr kart datert 03.06.14 på følgjande vilkår:
Eigedomen kan ha ein storleik på inn til 2,3 mål og plasserast som omsøkt.
Tidlegare fråskilt våningshus som no har gnr 16 bnr 48 skal føyast saman med gnr 16 bnr 20
Eigedomen må ha tinglyst rett til vatn og avløp, samt vegrett. Erklæring om rettar/pliktar må leggjast fram for kommunen for tinglysning.
Grunngjeving av vedtaket er at dei omsyna som ligg bak bygge- og deleforbodet ikkje vert vesentleg tilsidesett, og at fordelane ved å gje dispensasjon vert klårt større enn ulempene, etter ei samla vurdering.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 20-1m (deling) og § 19-2 jf. § 11-6 (disp frå kommuneplan) samt § 1-8 (forbod mot tiltak langs sjø) og naturmangfaldslova §§ 8-12.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Hordaland for klagevurdering.
Hovudutvalet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Vigdis Villanger | Radøy Senterparti | Utvalsleiar | Vigdis.Villanger@radoy.kommune.no |
Christel Villanger Håland | Radøy Høgre | Nestleiar | christel@villanger.net |
Kirsti Gjetle Floen | Radøy Arbeidarparti | Medlem | k-floen@bkkfiber.no |
Edgar Grindheim | Radøy Arbeidarparti | Medlem | edgar.grindheim@hfk.no |
Trond Morten Marøy | Radøy Fremskrittsparti | Medlem | trond.morten.maroy@radoy.kommune.no |
Jostein Dale | Radøy Kristeleg folkeparti | Medlem | jostein.dale@radoy.kommune.no |
Ingvill Taule | Radøy Senterparti | Medlem | Ingvill.Taule@radoy.kommune.no |