Samrøystes vedtak.
Protokollane vert godkjende slik dei ligg føre.
Samrøystes vedtak.
Samrøystes vedtak.
Budsjett 2019 for Interkommunal legevakt vert godkjent slik det ligg føre.
Samrøystes vedtak.
Vaksdal kommune yter ein stønad til kremasjon på kr 5 000.
Ordninga gjeld for innbyggarar i Vaksdal kommune. Vaksdal kyrkjeleg fellesråd administrerer ordninga.
Ordninga gjeld for 1 år om gangen og skal reviderast i samband med årleg budsjetthandsaming.
Røysting:
Det vart røysta over kvart av alternativa i rådmannen si tilråding:
Alternativ 1 fekk 0 røyster
Alternativ 2 fekk 5 røyster (AP, SP, KRF)
Alternativ 3 fekk 2 røyster (SV, H)
Alternativ 2 vart dermed vedteke.
Kommunalt påslag vert sett til kr.0,- for 2018. Vaksdal kommune vedtek renovasjonsgebyr i medhald av vedlagte prismatrise. Jmf. vedlegg: Renovasjonsgebyr 2019 Vaksdal kommune (Pristabell 2019). |
I medhald av forvaltningslovens § 6 e) punkt 2 vedtok formannskapet samrøystes at Heidi Rongved er ugild i saka. |
Rådmannen si tilråding vart samrøystes vedteken.
Formannskapet ynskjer å arbeide tydelegare med sitt ansvar for trafikksikring og klima- og miljøarbeid, jf Politisk delegeringsreglement. Det vert etablert eige årshjul for formannskap/plan- og økonomiutvalet som tydeleggjer formannskapet sitt ansvar for , og arbeid med, trafikksikring og klima- og miljøarbeid.
Samrøystes vedtak.
Kommunestyret godkjenner årsbudsjett 2019 for Vaksdal kommune slik det ligg føre med spesifikasjon av drifts- og investeringsbudsjett. Rådmannen får fullmakt til å fordele nettoramma innafor tenesteområda, og kan gjere budsjettendringar innafor områda som ein del av den løpande drifta som ikkje er av prinsipiell karakter.
Skatt på inntekt og formue vert skriven ut etter dei til kvar tid gjeldande reglar.
I medhald av eigedomsskattelova § 2 og §3a vert det skrive ut eigedomsskatt på fasteeigedomar i heile kommunen i 2019. Alminneleg eigedomsskattesats vert sett til 7 promille i 2019 med unntak aveigedomsskatt forbustad- og fritidseigedomar som vert sett til 5,5 promille. Botnfrådrag for bustaddelen på eigedomar vert sett til kr 0. For kraftanlegg vert § 8B i eigedomsskattelova lagt til grunn.
For eigedom eigd av stiftingar og institusjonar med allmennyttig formål, som er ført opp på eigedomsskattekontoret si liste av 26.02.2010, vert det i medhald av § 7a gjeve fritak for eigedomsskatt. Fritak vert gjeve i 10 år for nye bygningar som heilt eller delvis vert nytta til husvære jf §7c.
Eigedomsskatten for 2019 forfell til betaling i 4 terminer saman med kommunaleavgifter.
Kommunestyret godkjenner ei investeringsramme på kr 213.500.000,.-. Rådmann får fullmakt til å oppta nye lån innafor ei total låneramme på kr 147.416.000,-. I tillegg får rådmann fullmakt til låneopptak i Husbanken av kr 2.000.000,- til vidare utlån av formidlingslån. Alle lån i kommunen sin låneportefølje kan refinansierast i budsjettåret 2019. Rådmannen har i samsvar med finansreglementet fullmakt til å godkjenne mogeleg refinansiering av låna og lånevilkåra.
Rådmann får fullmakt til å redigere, rette feil og innarbeide kommunestyret sine vedtekne framlegg. Ajourført budsjettdokument vert lagt fram for Formannskapet.
Gebyr og betalingssatsar etter «Vedlegg – betalingssatsar 2019» vert godkjent. Nye betalingssatsar og avgifter vert gjort gjeldande frå 01.01.2019, med mindre lov eller forskrift set andre fristar.
Lokal forskrift om gebyr for sakshandsaming vert vedtatt med heimel i plan- og bygningslova § 33-1, matrikkelova § 32, eigarseksjonslova §§ 7, 14 og 15, ureiningslova § 52a, hamne og farvasslova §§ 6 og 25 samt forvaltningslova § 27a jf forskrift om gebyr for handsaming av konsesjonssaker. Forskrifta ligg som vedlegg til Årsbudsjett 2019 og vert å kunngjere lokalt.
Feie- og tilsynsgebyr for 2019 vert fastsett med heimel i lov av 14.juni 2002 nr. 20 om Brannvern, § 28.
Vass- og avlaupsgebyr for 2019 vert fastsett med heimel i Lov om kommunale vass- og avlaupsanlegg (§3), Forskrift om begrensning av forureining (§16) og Forskrift om vass- og avlaupsgebyr i Vaksdal kommune.
Slamtømmegebyr for 2019 vert vedteke i medhald av Forureiningslova §26.
Fastsetjing av eigenandeler for 2019 for kommunale helse og omsorgstenester i og utanfor institusjon vert fastsett i samsvar med Forskrift om egenandel for kommunale helse- og omsorgstjenester. Rådmannen får fullmakt til å gjera unntak frå satsane når særlege tilhøve gjer seg gjeldande.
Endringsframlegg frå formannskap/plan- og økonomiutvalet:
Drift
Endringsframlegg: | Delsum | Sum | |
Omdisponering for å auka handlingsrommet | |||
I reglementet for disp. konsesjonskraftsgevinst har kommestyret vedteke: | |||
2/3 skal gå til finansiering av investeringar: 1/3 skal overførast disposisjonsfondet: Disposisjonsfond
| 9,0 mill. 4,5 mill. 82,9 mill. 44,5 mill. 17,8 mill. 20,6 mill. | ||
I den utfordrande driftssituasjonen me har – vel me å ikkje fylla opp disp.fondet med 1/3 av konsesjonskraftgevinsten. | 4,5 mill. | ||
Frå disposisjonsfondet | 2,0 mill. | ||
Gevinst obligasjonar (finans) | 1,0 mill. | ||
Til disposisjon: | 7,5 mill. | ||
Styrking av drifta: | |||
Oppretthalda tenestenivået i helse og omsorg ved å styrka budsjetta for heimetenesta og i institusjonane | 2,4 mill. | ||
Etablering av vikarpool / vikarordning i helse og omsorg eventuelt i samarbeid med Bergen. Kommunestyret ber om ei sak om korleis dette kan organiserast. Mindre bruk av innleigde vikarar. | 1,4 mill. | ||
Styrking av skulane sine rammer | 1,5 mill. | ||
Til reduksjon av foreldrebetalinga i sfo og oppretting av søskenmoderasjon. Kommunestyret ber om ei sak om søskenmoderasjon som skal skal gjelda for foreldre med fleire born i barnehage, foreldre med fleire born i sfo og foreldre med born både i barnehage og sfo. Vurdering av reduksjon for familiar med låg inntekt. | 1,0 mill. | ||
Endring i tenesteavtalen mellom Vaksdal kommune og Kyrkjeleg fellesråd med utgangspunkt i avtalen frå 2011:
| 0,65 mill. | ||
Kommunalt bidrag til finansiering av kostnaden med drift av båtruta i Indre Osterfjord 42,5% av 50% (kr. 650.000,-) Kostnad: 1,3 mill / HFK: 0,65 / Kommunane 0,65: Vaksdal: 42,5%, Osterøy: 42,5%, Lindås 15% | 0,28 mill. | ||
Kommunal stønad på kr. 5.000,- pr. kremasjon. Det er om lag 50 gravferder pr. år. Me set av pengar til 20 tilskot | 0,1 mill. | ||
Syngjande kommune | 0,07 mill. | ||
Tilskot til ungdomsklubbane, opprusting og materiell | 0,1 mill. | 7,5 mill. |
Kapital/investering
Endringsframlegg: | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
Utbetring/rehabilitering Dale kyrkje | + 1,4 mill. | -1,4 mill. | ||
Vidareføring planlegging/prosjektering ny barnehage Dale | (1,5 mill.) | |||
Planlegging/prosjektering sentralidrettsanlegg Geitabakken. Kommunestyret tingar forstudie / forprosjekt. | + 0,5 mill. |
Føringar gitt i tidlegare budsjettvedtak står vedlag m.a:
Vaksdal kommune skal ikkje nytta seg av AMLs opning for auka bruk av mellombels tilsetjing.
Ingen skal seiast opp som følge av omstillingar i 2019.
Heiltidskultur. Arbeidet med å auka talet på heile stillingar skal intensiverast. Rådmannen vert bedt om å koma tilbake til kommunestyret med ei sak der ein prøver ut heiltidskultur på ein av institusjonane (t.d. Vaksdal sjukeheim) der 80-100% av dei som arbeider på den institusjonen skal ha 100% stilling. Tilsette som ynskjer lågare stillingsprosent skal tilbys stilling innanfor andre avdelingar, t.d. i heimetenesta eller Daletunet. Forsøket skal sjølvsagt ikkje vera til hinder for å arbeida for ein heiltidskultur på andre avdelingar.
Kommunestyret vil ha ein rapport på korleis ein har fulgt opp vedtaket frå 2015 om å auka talet på lærlingeheimlar med to i året frå 2016 – 2019.
Formannskapet skal informerast om arbeidet med å redusere sjukefråveret i kommunen i kvart møte våren 2019.
Styrking samfunnsutvikling til drift av gravplassar på Stamnes, Dale, Stanghelle og Vaksdal, samt graving av gravar på alle gravplassar i tråd med/med utgangspunkt i
avtale frå 2011 mellom VK og VKF.
Kommunestyret vil ha ein gjennomgang av utleigesatsane av kommunale bygg til lag og organisasjonar for å auka/ letta bruken.
Oversendingsforslag I
Oversyn frå Norsk Sjukepleiarforbund oktober 2018 viser at Vaksdal kommune brukte 8 332 614 kroner på private vikarbyrå i helse og omsorg i 2017, ein auke på 2 685 503 kroner frå året før. Partia SV og meiner at dette er feil bruk av kommunale midlar og ber administrasjonen redusere bruken av private vikarbyrå monaleg i 2019. Partia SV og ber administrasjonen kome med forslag til løysingar på dette snarast og rapportere særskilt bruk av vikarbyrå i tertialrapportane.
Oversendingsforslag II
Livssynsnøytralt - livssynsopent seremonirom.
SV ønskjer at det vert etablert eit livssynsnøytralt – livssynsopent seremonirom i kommunen.
Human – Etisk forbund skriv slik:
«Et felles seremonibygg bør være stilfullt, gjerne en "storstue" for lokalsamfunnet, som kan gi en opplevelse av høytidelighet og verdighet. På innsiden skal seremonirommet kunne forvandles for å imøtekomme ulike behov. På den måten kan rommet brukes til for eksempel gravferd, vigsel, konfirmasjon og navnefest eller dåp for ulike religioner og livssyn.»
Kommunestyret ber administrasjonen legge og dette perspektivet til grunn ved nybygg, men og til utgreiingar i høve bruk og endra bruk av kommunale bygg.
Oversendingsforslag III
Serviceline i kommunen.
Sentraliserte tenester gir auka transportbehov. I samband med til dømes «Lev Vel» prosjektet ber kommunestyret administrasjonen utgreie moglegheiter for oppretting av serviceline i kommunen. Dette kan vere eit avgrensa tilbod om transport til legekontor, NAV, heradshuset, sjukeheim osb.
Oversendingsforslag IV
Etablering av ladestasjon for EL – bil ved Vaksdal senter.
Vaksdal kommune søker www.miljokommune.no om støtte til ladestasjon for EL – bil ved Vaksdal senter i 2019. Søknadsfrist er 15. februar 2019.
Framlegg frå Bjørn Roald, H:
Vaksdal Høgre kan ikke godta budsjettet for 2019 i sin nåværende form:
1. Budsjettet for helse og sosial har bevisst i en rekke år blitt underbudsjettert med følge av store overskridelser. Også budsjettet for 2019 vil gå med underskudd.
2. Underskuddet skyldes i stor grad underbemanning med følge av at vi er avhengig av vikarer. Vikarbruken på sykehjemmene har antatt så store dimensjoner at det utgjør en alvorlig stor post på på budsjettet som hvert år trenger ekstrabevilgninger. Til tross for dette har administrasjonen lagt opp til nedbemanning på sykehjemmene og i hjemmetjenesten.3. Administrasjonen v/rådmann må legge en plan for en realistisk fast bemanning med kvalifisert personell. Vi mener at ved å ha i størst mulig grad en fast bemanning, vil vi kunne få et mer realistisk budsjett.
Da helse og sosialbudsjettet som er den største enkeltposten i budsjettet for 2019, ber vi rådmannen trekke tilbake hele budsjettet for 2019, og komme igjen med et budsjett som innen denne posten er realistisk.
Endringsframlegg frå Kjartan Haugsnes, SV:
Inntekter | ||
Sal eigedom | 700 000 kroner | Kommunalt eigde båtplassar Stanghelle |
Driftsfinansierte investeringar/ disposisjonsfond | 6,5 mill. kroner | Reduksjon frå 15,384 mill. til 8, 884 mill. kroner |
Reduksjon vikarbyrå | 2 mill. kroner | Rekneskap 2017 8,3 mill. kroner |
Samla: | 9,2 mill. kroner |
Utgifter/endra ramme | Drift | |
Oppvekst – skule |
| Auka lærartettleik |
Oppvekst – skule |
| Trivselsmidlar/mindre innkjøp i skulane i Vaksdal (delt på skulane) |
Oppvekst – skule |
| Trygg skuleveg Vaksdal (Botnen) |
Oppvekst - SFO |
| Større fleksibilitet for SFO plass |
NAV |
| Barnetrygd ikkje del av berekningsgrunnlag sosialhjelp |
Pleie og omsorg |
| Auka grunnbemanning – reduksjon vikarbyrå |
Auke stillingsprosent legekontor 20 % til 100 % |
| Legekontor |
Samfunnsutvikling |
| Redusert arealkrav reinhald |
Sentrale postar – Likestillingsnemd/folketalsauke |
| Fokus på likestillingsarbeid i kommunen, arbeid mot deltid Oa. |
Samfunnsutvikling - Reasfaltering |
| Kvitaskarvtunnelen – Vaksdal skule/Vaksdalsgarden |
Aksjon sjukefråver |
| Heile organisasjonen |
Barne og ungdomsarbeidar |
| Halvtårsverknad |
Born og unge |
| Tilskot ungdomsklubbane, opprusting materiell. |
Samla: | 9,2 mill. kroner |
Nærare om:
Driftsfinansierte investeringar:
«Generasjonsprinsippet: Det finansielle ansvarsprinsipp innebærer at de som drar nytte av et tilbud, også bærer kostnaden ved tilbudet. Uten krav om at utgiftene må tilpasses inntektene (…) vil konsekvensen kunne bli en urimelig forfordeling av en generasjon brukere av tjenester fremfor en annen. At utgifter må tilpasses inntektene innenfor en avgrenset periode, bidrar derfor til å sikre en effektiv ressursbruk over tid.»
I korte trekk meiner SV at den einaste måten ein kan ivareta det grunnleggjande generasjonsprinsippet på i høve investeringar er å lånefinansiere dei. «Den som nyttar tenesten skal bere kostnaden» Om ein ser for seg ei avskriving på investeringane på 3 % årleg kan denne avskrivinga takast over drift. I budsjettet for 2019 er det lagt opp til investeringar for kr.190 500 000 om ein tek bort sjølvkostområda, 3 % av dette utgjør 5 715 000 kroner. (Inkludert sjølvkostområda kr. 213 500 000 utgjer 3 % 6 405 000 kroner)
Netto driftsresultat – spørsmål.
I budsjettframlegget til rådmannen legg ein opp til eit netto driftsresultat på 16,944 millionar kroner eller 4,32% Tilrådinga frå TBU er at driftsresultatet over tid bør vere på 1,75 % Om ein vel å redusere forslag til driftsresultat til 1,75 % kan ein unngå å bruke amortiseringsfondet ( 8 millionar kroner) i drifta 2019?
Oppvekst
Auka timetal i skulane i kommunen.
Pleie og omsorg
Auke grunnbemanning i sjukeheim og heimeteneste. (Må sjåast og i samanheng med bruk av private vikarbyrå)
Reinhald
Vaksdal kommune ligg høgt i krav til kvadratmeter pr. time for reinhaldarar. SV ønskjer tilsetting av reinhaldar og med dette senke kravet. Vi meiner dette kan på sikt gje lågare sjukefråver og betre arbeidsdagar for våre tilsette.
Likestillingsnemnd – aksjon folketalsauke!
Vaksdal kommune har ein særs kjønnsdelt arbeidsmarknad. Fleire kvinner arbeider deltid og vert utsett for «pensjonsfella» Vaksdal har og lågare bruk av barnehage enn landsgjennomsnittet. SV set av 400 000 kroner til likestillingsnemnd for eit systematisk arbeid med dette.
Arbeidsmarknad og tenestetilbod som til dømes skule, barnehage og kultur har mykje å seie i høve å få folk til å flytte til Vaksdal og bli verande i Vaksdal. Fokus på heile stillingar og utvikling av trygge lokale arbeidsplassar kan bidra til auka folketal.
Aksjon sjukefråver
Fortsatt fokus i 2019 – SV set av 500 000 kroner til dette arbeidet. Pr. 2. kvartal i 2018 vart det rapportert rekordlågt sjukefråver i Noreg og gjennomsnitt i Hordaland er på 5 % Vaksdal kommune har 6,5 % sjukefråver. Det langsiktige arbeidet med inkluderande arbeidsliv gjev no resultat, men all erfaring tilseier at ein må ha fokus på dette over tid.
Andre postar:
Næringsselskapet vert ein del av kommunen.
Vaksdal SV vil legge ned Vaksdal næringsselskap. 1. million kroner vert teke inn i ramma til kommunen og tilsett ved næringsselskapet går inn i organisasjon under rådmann. Næringsfond og søknader om tilskotsmidlar vert lagt under formannskapet.
Oversendingsforslag I frå SV og?:
Oversyn frå Norsk Sjukepleiarforbund oktober 2018 viser at Vaksdal kommune brukte 8 332 614 kroner på private vikarbyrå i helse og omsorg i 2017, ein auke på 2 685 503 kroner frå året før. Partia SV og meiner at dette er feil bruk av kommunale midlar og ber administrasjonen redusere bruken av private vikarbyrå monaleg i 2019. Partia SV og ber administrasjonen kome med forslag til løysingar på dette snarast og rapportere særskilt bruk av vikarbyrå i tertialrapportane.
Oversendingsforslag II frå SV
Livssynsnøytralt - livssynsopent seremonirom.
SV ønskjer at det vert etablert eit livssynsnøytralt – livssynsopent seremonirom i kommunen.
Human – Etisk forbund skriv slik:
«Et felles seremonibygg bør være stilfullt, gjerne en "storstue" for lokalsamfunnet, som kan gi en opplevelse av høytidelighet og verdighet. På innsiden skal seremonirommet kunne forvandles for å imøtekomme ulike behov. På den måten kan rommet brukes til for eksempel gravferd, vigsel, konfirmasjon og navnefest eller dåp for ulike religioner og livssyn.»
Kommunestyret ber administrasjonen legge og dette perspektivet til grunn ved nybygg, men og til utgreiingar i høve bruk og endra bruk av kommunale bygg.
Oversendingsforslag III frå SV
Serviceline i kommunen.
Sentraliserte tenester gir auka transportbehov. I samband med til dømes «Lev Vel» prosjektet ber kommunestyret administrasjonen utgreie moglegheiter for oppretting av serviceline i kommunen. Dette kan vere eit avgrensa tilbod om transport til legekontor, NAV, heradshuset, sjukeheim osb.
Oversendingsforslag IV frå SV
Etablering av ladestasjon for EL – bil ved Vaksdal senter.
Vaksdal kommune søker www.miljokommune.no om støtte til ladestasjon for EL – bil ved Vaksdal senter i 2019. Søknadsfrist er 15. februar 2019.
Endringsframlegg frå Heidi Rongved på vegner av AP, SP og KRF:
Budsjettframlegg frå Ap, Sp og Krf– drift
Endringsframlegg: | Delsum | Sum | |
Omdisponering for å auka handlingsrommet | |||
I reglementet for disp. konsesjonskraftsgevinst har kommestyret vedteke: | |||
2/3 skal gå til finansiering av investeringar: 1/3 skal overførast disposisjonsfondet: Disposisjonsfond
| 9,0 mill. 4,5 mill. 82,9 mill. 44,5 mill. 17,8 mill. 20,6 mill. | ||
I den utfordrande driftssituasjonen me har – vel me å ikkje fylla opp disp.fondet med 1/3 av konsesjonskraftgevinsten. | 4,5 mill. | ||
Frå disposisjonsfondet | 2,0 mill. | ||
Gevinst obligasjonar (finans) | 1,0 mill. | ||
Til disposisjon: | 7,5 mill. | ||
Styrking av drifta: | |||
Oppretthalda tenestenivået i helse og omsorg ved å styrka budsjetta for heimetenesta og i institusjonane | 2,4 mill. | ||
Etablering av vikarpool / vikarordning i helse og omsorg eventuelt i samarbeid med Bergen. Kommunestyret ber om ei sak om korleis dette kan organiserast. Mindre bruk av innleigde vikarar. | 1,4 mill. | ||
Styrking av skulane sine rammer | 1,5 mill. | ||
Til reduksjon av foreldrebetalinga i sfo og oppretting av søskenmoderasjon. Kommunestyret ber om ei sak om søskenmoderasjon som skal skal gjelda for foreldre med fleire born i barnehage, foreldre med fleire born i sfo og foreldre med born både i barnehage og sfo. Vurdering av reduksjon for familiar med låg inntekt. | 1,0 mill. | ||
Endring i tenesteavtalen mellom Vaksdal kommune og Kyrkjeleg fellesråd med utgangspunkt i avtalen frå 2011:
| 0,65 mill. | ||
Kommunalt bidrag til finansiering av kostnaden med drift av båtruta i Indre Osterfjord 42,5% av 50% (kr. 650.000,-) Kostnad: 1,3 mill / HFK: 0,65 / Kommunane 0,65: Vaksdal: 42,5%, Osterøy: 42,5%, Lindås 15% | 0,28 mill. | ||
Kommunal stønad på kr. 5.000,- pr. kremasjon. Det er om lag 50 gravferder pr. år. Me set av pengar til 20 tilskot | 0,1 mill. | ||
Syngjande kommune | 0,07 mill. | ||
Tilskot til ungdomsklubbane, opprusting og materiell | 0,1 mill. | 7,5 mill. |
Budsjettframlegg frå Ap, Sp og Krf – kapital/investering
Endringsframlegg: | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
Utbetring/rehabilitering Dale kyrkje | + 1,4 mill. | -1,4 mill. | ||
Vidareføring planlegging/prosjektering ny barnehage Dale | (1,5 mill.) | |||
Planlegging/prosjektering sentralidrettsanlegg Geitabakken. Kommunestyret tingar forstudie / forprosjekt. | + 0,5 mill. |
Føringar gitt i tidlegare budsjettvedtak står ved lag m.a:
Vaksdal kommune skal ikkje nytta seg av AMLs opning for auka bruk av mellombels tilsetjing.
Ingen skal seiast opp som følge av omstillingar i 2019.
Heiltidskultur. Arbeidet med å auka talet på heile stillingar skal intensiverast. Rådmannen vert bedt om å koma tilbake til kommunestyret med ei sak der ein prøver ut heiltidskultur på ein av institusjonane (t.d. Vaksdal sjukeheim) der 80-100% av dei som arbeider på den institusjonen skal ha 100% stilling. Tilsette som ynskjer lågare stillingsprosent skal tilbys stilling innanfor andre avdelingar, t.d. i heimetenesta eller Daletunet. Forsøket skal sjølvsagt ikkje vera til hinder for å arbeida for ein heiltidskultur på andre avdelingar.
Kommunestyret vil ha ein rapport på korleis ein har fulgt opp vedtaket frå 2015 om å auka talet på lærlingeheimlar med to i året frå 2016 – 2019.
Formannskapet skal informerast om arbeidet med å redusere sjukefråveret i kommunen i kvart møte våren 2019.
Styrking samfunnsutvikling til drift av gravplassar på Stamnes, Dale, Stanghelle og Vaksdal, samt graving av gravar på alle gravplassar i tråd med/med utgangspunkt i
avtale frå 2011 mellom VK og VKF.
Kommunestyret vil ha ein gjennomgang av utleigesatsane av kommunale bygg til lag og organisasjonar for å auka/ letta bruken.
Spørsmålet som ligg i forslaget frå Kjartan Haugsnes vart besvart av økonomisjefen.
Røysting:
1. Det vart først røysta over dei einskilde endringsframlegga til budsjettet:
AP, SP, KRF sitt framlegg fekk 5 røyster og vart vedteke
SV sitt framlegg fekk 1 røyst
H sitt framlegg fekk 1 røyst
2. Det vart så røysta over føringane i budsjettframlegget til AP, SP, KRF - som fekk 6 røyster (AP, SP, KRF, SV) og vart vedtekne
3. Det vart til sist røysta over oversendingsframlegga frå SV - som vart samrøystes vedtekne
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Eirik Haga | Arbeiderpartiet | Ordførar | eirik.haga@vaksdal.kommune.no |
Sigmund Simmenes | Senterpartiet | Varaordførar | sigmund.simmenes@vaksdal.kommune.no |
Heidi Rongved | Arbeiderpartiet | Medlem | heidirongved@gmail.com |
Anne Christin Eide | Arbeiderpartiet | Medlem | anne-christin@vim.no |
Bjørn Roald | Høgre | Medlem | bjorn.roald@outlook.com |
Jan Erik Bernes Roe | Kristeleg Folkeparti | Medlem | janebroe@yahoo.no |
Kjartan Haugsnes | Sosialistisk Venstreparti | Medlem | kjartan.haugsnes@vaksdal.kommune.no |